Sunday, March 7, 2010

ma first day..





ding dong~

tyme aku wat blog ni aku bru berumur 21 tahun..means that semalam adalah b'day aku..
ngeee~macam2 yang aku tempuh sepanjang umur 20 tahun..paling banyak kes mase umo 20tahun la..cintan2 ni mmg sllu men kat kepala aku..sebb aku jenis yang suka menjaga dan suke gak dijaga oley sumone special..ni la aku..shaaannggaaatt penyayang,,wawawa~

blog ni tade ape2 tjuan pon..tgk mmber wat cam bes jek kan,,so dr situ la tertarik~
boley la luahkan prasaan kat sni..heeee~=)
haha,,sbb slame ni mmbr2 la tmpat aku luahkan prasaan,,

diorang nak ke tanak dengar,,brani la langkah setapak..hahah..
tengokla penangan aku nnti~sian diorang,,sbbtu la aku wat blog ni..
so,,papehal,,plis give me ur advise,,tata~~                                                                             

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...