Monday, July 26, 2010

the day i worried..

memang seksa bile tengok orang tersayang 
bergambar ngan gurl len,
tak kiralah sape die girl tu
yang penting die bukan sebahagian dari family..
mmg boleh diterima lau die masih kanak2..
but how if she's younger bout 8 or 9 years?
it hurt right??
saat yang memang menyesakkan pala aku bila aku nampak 
sume ni..
ikot pengalaman aku,
 FB la tempat orang bergaduh
FB boleh wat kite clash
FB boleh wat orang bercerai..
macam2 hanya disebabkan oleh FB..
memang aku serik and malas nak layan sangat 
dengan FB tuh..
tapi bila perasaan da membuak sangat..
hati sape la yang tahan??
berkecamuk pala aku pikirkan..
saat tu jugak la tah pape jek yang aku cakap kat dia
sampai die boleh salah faham..

❤ im so sorry honey ❤

kadang2 kesian tengok die 
yang selalu ikot cakap aku..
tapi aku tau kalau die tmpat aku,
dia akan suroh bnda yang sama gak..
yesterday was a nightmare
today and the day after this..
GOD WILLING..
will become the happy day after all..
aminn..

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...