Monday, July 12, 2010

kembali ke utara, berjauhan diselatan..

first day sudah ponteng maaa~
hahaha..tah pape jek,,
second day ke kelas udah dapat assigmnt,,
!!wow!!
interview tyme..
✿✿ lalalala ✿✿
second klas aku hanya menabur peluh dibadan..
~hahahaha~
sume lecture tak datang..
alangkah sedihnye lahai aku mase tuh..
semangat giler nyhh..
pape pon,,past is past and aku tanak ulang 
sume kesilapan lame aku..
jum kite wat yang lagi baik dari yang lepas..
yappp!~
maybe tu lah balasan Tuhan..
Dia memang sangat2 adil..
bersyukur ku punya kesayangan ku..
❤❤ he is my mR.e ❤❤
woawww..
hehe,papun thanks pada kawan2 aku 
yang still sampai skang bagi support,,
yang menyaport dirinya juga..
pada umi, bella and angah..
thnks a lot..
mak and abah yang masih tau ala kadar jek..
so sorry sbb nadia tak sedia lagi nak gtau 
benda2 yang serius ni..
and to my bchuk..
❤❤ i'm in love wif u ❤❤
and thanks a lot coz 
wanna be my future in life  forever..
and yes..
i'm very hope 
this relation 
can be protected together..
❤❤coz i'm very l0ve u ❤❤



**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...