Sunday, July 4, 2010

new felling and new h0pe

something yang wat aku epy sudah kembali,,
dan bila aku tersedar benda itu sudah selamat
masuk ke dalam aty aku
dan sudah tertanam didalamnya sedalam2 nya..
apakah perasaan itu??
serba tak enak, serba tak kena..
seolah2 aku terapung dalam 
dunia khayalan yang aku cipta sendiri..
bukan aku tak cuba
menepis semua prasaan yang datang..
tapi belum sempat lagi untuk melakukannya
ianya sudah sebati didalam diriku..
sikap dan keadaan yang teruk 
menyebabkan aku memilih jalan 
tersebut untuk mengubah diri 
yang sudah jauh terlupa dan alpa
dek kerana keadaan dunia yang seiring dengan 
pelbagai sikap manusia..
siapa lah aku untuk menolak perasaan
cinta,,sayang,,rindu
seiring dengan nasihat dan penghormatan 
yang selalu aku hormati
pada insan tersebut
mencintainya 
memerlukan kesabaran yang kuat
dek kerana pelbagai kisah silam 
yang dihadapi 
dahulu sebelum bersama..
apakah mampu untuk aku bertahan dan mempertahankan
hubungan ini 
selama 2 tahun akan datang 
bagi mengikat tali ikatan..
apakah aku mampu menahan 
segala ujian dari-Mu 
Ya Allah Ya Rabbi

moga bekalan
keimanan,kesabaran dan kesetiaanku
untuk menghadapi 
ujian-ujian Mu
yang mendatang 
akan membuatkan aku
lebih tabah dan matang
kerana aku terlalu mencintaimu Mr.E
~amiiinn~

**dialu-alukan LIKE :B

2 comments:

Rosmila said...

Aminn..InsyaAllah akq,kalau Allah dh kate tu jdoh akq,dia lah owg ny..ape yg pntg,ksbrn,dan saling percaye tu akan lebih menguatkan lg sebuah iktn..janji utk hidup bersama tidak akn menjadi knytaan kalau tak ade usaha dlm diri..hehehe..semakin hari kn semakin syg..huhuhu..kebahagiaan adlh sesuatu yg sume owg nk,tp care ny mcm ne,ikut kreativiti msing2...sntiase la berdoa sbb doa adlh antre p'hbung kte dgn Allah yg layak m'beri nikmat dan kbrktn hidup..Aminnnn..

nard deen,, said...

huhuhu..
thnks a lot mila❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...