Wednesday, August 11, 2010

ia datang lagi..

pejam celik pejam celik,
ya, ia sudah kembali..
terasa kerdil dan tua sangat apabila bulan itu datang..
apa yang aku dapat selama hidup 21 tahun ni?
ape yang aku mahu didunia ni sebenarnya..
Ya Allah..
terasa sangat2 kerdil aku di muka bumi-Mu
ini Ya Rabbi..
berapa banyak kah ganjaran yang 
telah aku dapatkan semasa tinggal di bumu
milikMu ini Ya Tuhan..
berapa banyak kah dosa2 silam yang 
telah aku lakukan ..
Ya Allah,
terlalu banyak nya kurasa dari sekecil zahrah
sehingga lah sebesar2 alamMu..
terasa aku ini tidak layak untuk diampuni..
dek kerana dosa2 yang telah aku lakukan..
terasa apakah tujuan aku hidup didunia ini
melainkan demi mendapatkan redha mu Ya Allah..
ampunilah Ya Allah segala dosaku terhadapMu..
semoga dengan bulan yang berkat lagi mulia..
aku dapat berjalan seiring dengan kematangan ku
menempuh ujian2 Mu Ya Rabbi..
~ameeen~

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...