Friday, August 27, 2010

sentiasa ada untuk mu..


Dah lame rase nye x membiarkan jari2 aku ni menari di papan key-board laptop aku yg bleh di kategorikan sebagai barang antik ni..
Hari ni aku kembali menulis setelah sekian lama ‘mr.E’ menyepi diri..
Pagi tadi bangun2 je…
Aku tros tringatkan si dia…
Same seperti hari2 lain…
Xkan pernah terlepas utk memikirkan keadaan nye di sana…
Semakin hari semakin sayang..
Nape dengan aku ni..??
Aku x pernah rase bahagia mcm ni…
Tapi kenape???
Angau??
Da kena mandrem??
Hahhaha kemengongan da menguasai diri aku…
Haaaa???
Mengong??
Xpe…
Biar mengong sebab si dia…
Biar angau kalau dengan si dia…
X kisah pon…
Yg penting bahagia…
Tp kenape bahagia 2 mesti da org KETIGA??
PERLU KE??
X PERLU KAN??
Hurmm ntah la…
Ade je yg nk meROSAKkan hubungan ni…
aPe MASALAH mereka??
Ape SILAP kami??
X pernah fikir langsung…
Yg lepas 2 biarlah lepas..
That why pepatah Melayu pernah mengatakan…
‘kita akan mula menghargai sesuatu itu apabila kita sedar yang kita telah kehilangannya’
Paaapp!!
FULLSTOP!!
That’s true…
Memg btoi pon…
So kalau dah memiliki 2..
Try to appreciate it~~
Jangan nnti da sedar diri dari lautan keEGOan yg kau cipta 2…
Sendiri yg gigit jari
It’s not my fault…
It’s not her fault…
But it’s your own FAULT…
So what do u want??
Now u got what u want…
LEAVE US ALONE!!
Jangan nk mengungkit2 perkara lame…
Aku SAYANG NADIA giler2…
Aku xnak kehilangan dia…
Xnk jauh dari dia…
Tolong tinggalkan kami berDUA…
X usah kau hadir untuk merobek CINTA ku di hati nya…
Sekali aku menyayangi NADIAH BINTI MUHAIDIN
Selamanya aku akan tetap begitu…
Xkan ada yg dapat menghalang aku utk terus menyayangi nya…
Hidup ku hidup si dia juga…
Kami yg mencorak masa depan bersama…
X perlu pembantu…
Xperlu assistant…
X perlu setiausaha…
X perlu penasihat…
Biarkan kami berDUA…


Ya Allah…
Kau tetapkanlah hatinya buat ku…
Kau teguhkanlah hatinya seperti teguhnya karang di lautan yg memacakkan pasak2 bumi…
Kau bulatkanlah hatinya seperti bulatnya ukhwah masyarakat Islam…
Kau terangilah hatinya seperti terang bulan yg x pernah jemu utk menyinari kami…
Kau siramilah embun2 kasih-sayang ke hati kami…
Agar semakin kuat ikatan ukhwah ini…
Biar apa pun aral melintang…
Hati kami tetap bersama…
Hati kami tetap bersatu…
Hati kami tetap bersimpul padu…
X kan berubah walaupun sekecil zarah…
Ya Allah…
Aku sangat sayang padanya…
X sanggup aku berjauhan dari nya…
Biar jauh kerana jarak…
X ingin ku jauh dari hatinya…
X ingin ku jauh dari kerinduiannya…
Wujudkan aku di setiap ruang kerinduannya…
Zahirkan aku di hatinya yg inginkan kasih-sayang…
Biar ajal yg memisahkan kami…
Bukan terpisah selagi mana kami boleh menghirup udara dunia bersama…
Ya Allah…
Kami hanya manusia biasa yang kerdil lagi hina dari pandanganmu ya Allah…
Hanya kau tempat kami mengadu…
Semoga kau perkenankan hajat kami utk bersame hingga ke akhirnya…
amiiiiiiiinnnn!!!!
Ya rabbal aalamiiiinnn…..


post by MR.E..

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...