Saturday, October 30, 2010

aku VS kak heliza??

yuppss!!

sampai skarang i'm wondering y??

ni aku..

balakang tu almari rumet aku..

View All Photos | blurpp~!blurpp~! | (,")naRd | Izat Ibnu hasan,No Pain No Fear,rina amin,Mrs. Peanut 

yang ni lak kak heliza..

aku minat sangat die sebab die comel..

heheh..comel kan??

BUT!!

adekah same??


KOMPIUS DISINI..

adekah sbb mata aku tu ke??

sebab pp ke??

ke sebb ape?

mate kot.. besa ke mate aku??

actually aku lahir kat kucing..sebb tu besa..

hahah..( alasan semata2)

View All Photos | (,")naRd

yang ni pon..


pape pon aku bersyukur dengan pemberian Tuhan..

orang kate muke kite kat dunia ni ade 9 yang same??

ehh??

kee.... 7 erkk??

ye ke?? aku caye kot..

actually bukan same, but mybe seiras la kot..

gitu..

ape2 pon..lantak lah diorang2 kat lua nak cakap ape..

yang penting aku tak nyusahkan jdop korang kan??

perasan ke??

haha..

i don't know ok..

as long as korang sume ade mulot, korang leh cakap ape je..

ade aku kesah??

ko ngate, ko dosa..pahala aku amek..

hehehe..




                                                      .... the only me ....      
                                                     
 

**dialu-alukan LIKE :B

2 comments:

Anonymous said...

ramai perempuan sekarang perasan muka dia macam heliza en :-)

taktik nya contact lens yg besarkn mata, then pose tiru dia. easy as pie :-)

Anonymous said...

just be yourself ok? salam~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...