Friday, October 8, 2010

ya...memang dia pilihan saya!!


Mengimbau kembali kenangan sebelum wujudnya 11 jun 2010,
Teringat saat2 manis bersama..
Walaupun hanya sekadar kawan…
Tapi 2 dah ckup utk membuat aku gumbira…
Aku yakin bahawa dial ah yg leh membahagiakan aku..
Ya..memang dia pilihan aku…
Setiap kali enset aku berbunyi…
Terpampang gmbar nye di skrin.
Senyuman mula terukir di bibir…
Hati ku berkata ‘ai..anta msej Nampak..rindu la 2…’
Hahaha perasan je…
Ntah la ek…
Law msej ngn dia je dlu…
Mesti ketawe..
Mesti senyum sendiri…
Da je topik2 yg di ungkitkan..
Masing2 mengong kn..
Eleh mengong2 pon tp law x msej sehari..
Mule r termenung…
‘dia ingat aku ke x ek ari ni?? Ntah2 ak je yg pasan kan’
Tapi xpe..
Aku tahu yg dy pon same seperti aku gak…
Pe pon terjadi..
Sibuk mane pon tym 2..
Enset tetap di tangan..
Jari2 ni sronok menari kat papan keyboard enset..
Same sronok ngn hati yg sedang girang memikirkan si dia…
Tapi tym 2 klakar je..
Masing2 x ngaku rindu..
Xngaku sayang..
Masing2 nk cover je kje nye…
Its ok la…
Sweet kot tym 2..
Gaduh je kje nye…
Hahaha…
X gaduh sehari x leh hidup..
Sampai la hari ni…
Kadang x sangka gak..
Camne la leh g jauh cmni ngn dia kn…
X sangka dah jumpe…
X sangka dah g umah dia…
Ish..macam mustahil pon da gak..
Nak wat camne kn..
Dah takdir yg menetukan segalanye…
Aku terima ngn hati yg terbuka n redha…
Rindu sangat pada dia..
Dia kt Kedah..
Aku kt Gombak..
Jauh terpisah…
UIA-----------------------------------------------------------UUM
Hurmm sdey gak kadang2..
Cam x leh trime kenyataan…
Knape Allah jauh kan kite…
Knape Allah pisahkan kite…
Tapi aku percaye..
Mesti da hikmah nye…
Biarkan kite merindu antra 1 sama lain…

Yout beloved one : Mr.E

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...