Friday, May 7, 2010

g.i.l.a.s.u.d.a.m.u.n.c.u.l~

FINALLY
 
uhuu,,abes gak akhirnye exam aku yang ke sem 4 ni..alhamdulillah..berakhir jugak,,so,,sok malam aku akn gerak balik uma aku yg dok jauh nuuunn di sane..tak sangka aku,,pejam celik,pejam celik,, jap jek aku da nak nek ke sem 5..adoyaii,,terase sgt la tua ye..haduuii,,tp still aku da 21,,aku tak trase pon tu umor aku da 21,,stil ajew ase 20,,adekah ini yang dinamekan awet mude ye???wawawa..still imagne that..~~
btw,aku ade tyme tuk dok kat sni agi 3 sem sblUm prktkal..sme aje ngn my luvely ♥♥MR.F...ermm.grade sme,,well,tmrrow aku kne blah dr sni ,n lau bleh nk blah secepatnye weyhh,,haha..zzZZ=)

**dialu-alukan LIKE :B

1 comments:

mirul said...

pape hal pn aku blah dlu ye...hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...