Friday, May 7, 2010

today is the day!! (n_n)

ngee~wat da day today??its tyme to go back to my home sweet home,,ermm,,tp ade stu hal yang wat aku bengang n lebih kurang hampir nek bangang la ann~ @#!;%!$#!%# arrgghh!!!~haiyo00!! npe lah tmpat smpan barang yang disdiakan 1 jek..ape la yg diorang nk wat dengan tmpat2 len tu..haihhh~nak kate nk renovate jugek takde la kot an..kot ye nak tuka prabot pon bg la tempat smpan barang yang lebih sket tuk kitorg,,sudahnye,,aihhh~bersepah gile la tempat tu,,hehe,,aku pon ikut join same la..alaaaa~cam panjat2 bukit tuhh,,haha,,TRAVEL KOTAK2 D PANTRY~~wakaka..

by the way aku dpt tau yang prabot adalah besi ye warga-warga uum sekalian,,ini kelihatan sgt tak besh yerkk~~waaaaaa..aku tak ske besi,,,kecik aw almri nnti,,pahtu nnti mule la kua mcm2 bau sbb keadaan dlm yang amatlah terkempam..haiihh~~nasib,,nasib~~zzZZ=)

**dialu-alukan LIKE :B

1 comments:

mirul said...

lau ko xbsh bj,mmg la bau bsuk...aku lain la...sntiase wangi je...ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...