Tuesday, May 18, 2010

h.a.t.i :: d.a.n :: a.w.a.n


pg tadi awn cantek sgt2..die lalu atas bumbung umah aku,,die lalu lagi kat kawasan depan umah aku..cantek sangat2=),,tapi nape??die begerak laju,,laju sgt2,,selaju aty aku melupakan SOMETHING,,SOMETHING yang aku tak tau ape die,,ape yang ade dalam fikiran aku,,seolah2 semuanye telah hilang,dan bile prasaan SOMETHING tu datang balik,aku tak tau ape yang aku kene wat, tak tau ape yang sepatutnye aku kene pk kan..semuanye kabur..


awan tu cantek sgt,tp tak secantek hati aku waktu tu,i'm always wondering y?? y?? and y?? npe aty aku diperkotak katikkan? ape die salah aku?? aku takde wat slh pada die,, keadaan yang memaksa aty aku jadik cmni.. aku sndri tak tau npe,, mkin lame, aty aku mkin jauh,, aku da tak teringin nak balik ke u,, kadang2 aty seram sgt lau terjumpenye,, kadang2 aku tersangat sangat rase salah bile mereka-mereka yang tanyakan hal aku kene marah ngn aku hanya disebabkan aku mals nak menjawab soalan2 yang selalu diasak2 tuh,, sume nye bukan soalan yang belainan, same jek sume soalannye..


cukupla.. aku penat menahan sume ni.. sampai bila aku mampu bertahan, aku sendri tak tau.. aku sndri tnak ulang balik lafaz tu pada die, lastly aku sndri bersikap cam awn,, lalui sume tempat ad senyap jek,, maybe, eh,bukan maybe lg, semestinye, diam adalah lagi bek dr berleter, membebel, mengamuk, mengadu,,yang penting asal kak mulut tu tak bek lah, diam jek sudaa,, walaucamne pon awan pagi tadi cantek sangat sangat =)





**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...