Saturday, May 8, 2010

kebulur day~blurp ^_^

ermm,,ni la padahnye lau tak mkn ape2 sblum nek bas,,akibatnye,,~~haihh~~!kebulur aku sepnjang jalan,,bukan stakat kblur,taleh tdo aku dbuatnye,,yang paling sian adelah akak aku yang meracau2 taleh tdo diwatnye,,hahah!!~,,
"nadia,,nadia,,kite lapa,,kite lapa"~sian die mehh,,ngeezzZZ~ermm,pe la yang aku leh wat,basnye benti stakat 10 mnt jek skali bnti,ne la smpat,,haiyo0~tak lme tuh die bnti kat 2 tmpat,tp 10 mnt jek,,aku ase lau ade dak nk tekencing pon da terburai da tak smpat nk jmpe jmban~haha!akhirnye smpai la bas kitorang kat perak tuh,,dgn SPONTANnye ktorg wat kptusan spnts kilt turun kebawah,,10mnt jek mase die bg utk ke tnds,,yg kitorang nihh ngn mate yg bute2 ayam p0n gi berlari2 cam kanak2 riang ke cafe (tidak dialu~alukan untuk ikot yerk!~),,

hahah,,mengong2~da smpai trus rmbang`@_@ aiyo00~sentap jek la pape yg boley telan,,dan haslinye~


ALHAMDULILLAH~kitorang ponn baham la pe yg ade ngn lahapnye
ngeeezZZ~zzZZ=)

**dialu-alukan LIKE :B

1 comments:

mirul said...

sian korg lapor...lain kali tu bli la pape mknn sblm naik bas...stndby...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...