Thursday, May 27, 2010

mimpi tu...

dah sekian lame aku tak mimpi yang aku tanak, then hari ni, pagi2 bute lagi aku dah dikejukan ngan mimpi yang aku tanak selama ni,, nape la aku boleh mimpi benda tu? once ep0n a taim, aku mimpi kuar ngan sorang member laki aku diluar pengetahuan bf aku, jalan punye la jalan, sy0k abes jalan sampai tak tengok jam, then maybe aku tak terase lame ngan die sebab banyak ketawa kot, maklum la..kawan aku ni p0n hantu la gak ann, so aku pon tak perasan la da kol bape,, tak semena2 tetibe aku nampak bf aku yang memang kebetulan nampak aku ngan kawan aku tuh, then ape lg, die pon datang la depan aku and terus nak memarah aku,, haiihh~ then trus balik same die, sampai jek bf aku anta aku, then kitorang sambung gad0w.. lastly, die trus cakap nak putus...meng0ng~! sengal giler.. aku tak suke mmpi tuhh.. siyes, memang aku tak suke, sakit giler aty aku mengenangkan mmpi tu, kadang2 aku pikir camne la lau btol, pnat aku jga bebaik hubungan tuh, selamber jek die cakap gitu, then aku bangun aku tengok sekeliling, oowwh,, kat umah upe  nye, aku masih agi kat atas katil..ALHAMDULILLAH,, siyes, pasni lau aku di takdirkan takde kaitan ngn die aku memang akan benci laki gaknye.. o00ppsssSSS!! maybe bukan benci laki laaa.. tah la..sampai skarang, betol ke tak aku pikir yang laki sume same??@*&$!@$#@..tersangat sangat geram mengenangkan bende alah yang tak sepatutnye berade dalam sarang saraf otak aku ni..penat pikirkan sume ni.. stop it! jalan yang terbaik yang aku dapat skang ni satu jek :: wat tak paham sudaaa ::~ =)

**dialu-alukan LIKE :B

2 comments:

Amirul Elmy said...

agk bhye mimpi ko tu nad...errrmmm,gerun aku bce...

nard deen,, said...

aku pon, aku tnak die jdik, tp aku tak kesa, die on msti tak kesa..kami tak kesa=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...