Wednesday, May 26, 2010

tHe bEst mOmenT iN mY LivE

my luvely class..standrd 3 =)


time ni aku lupe aku jadik ape..yelah, cam plik jek, nape aku dok sebelah gr besa plak??hahah..miss ape ek nmenye, tapi puan jamilah, guru kelas aku still aku ingat umah ngn muke anak nye,,sank die tu comel, macam plakon home a lone asenye,,msti nsem skang,,(brangan sudaaa~)huhuhu..rndunye kat cikgu..thats my bff, nur fateen inanie ariffin..huhu, and my best frend mase darjah3 ni kat sbelah aku tu, nmenye nur asmida..huhu..panas sangat mase ni..creditt0 to radiah coz masih smpan pic ni..hahha..mmg klaka weyhh..seb bek aku dok depan skali, nmpak la muke aku yg serabai tu..haihhh~wakakak..kalaka seyhh pic ni.. nyway, kenangan mase kecik mmg knangan yang paling best yang penah aku ade ngn kawan2 lame aku, skang sume da besa, sume da gi meayap ke tempat len expecially riduan ngn ali..s0mething yang aku takleh lupe sal diorang..~ali, fateen, aku ngn riduan~ s0mething secret yang masih kitorang simpan sampailah sekarag..pade fateen, my bff, msti awk ingat tempat tu, mase kat skola agama kg tengah, kat tempat yang kite namekan "AIR TERJUN" yang padahal longkang yang srupe jek cam air terun, tmpat mesyuarat, tmpat ilangkan tensen, tempat lepas prasaan,,haha~klako sanagt zaman budak2 dulu,,and i'll never f0rget it =)

**dialu-alukan LIKE :B

6 comments:

Amirul Elmy said...

riduan????

nard deen,, said...

riduan classmate aku..y??
heheh..our secet=)

Amirul Elmy said...

secret??? lain mcm je...aiyooooo~

nard deen,, said...

hehehe..mmg len mcm pon..sweet tyme =)

Amirul Elmy said...

ooo...mmg best lau igt blik kenangn2 yg dlu...kdg2 klaka pn ad...

nard deen,, said...

kenangan aku sume klaka,,haha..
poyo jek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...