Sunday, May 23, 2010

sepagi di skula rndahku~

ahad~23 may 2010..


aku gi ke skula rendah ku..SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN BATU 3.. huhuhu..kenangan yang memang tak dapat nak dilupakan, puas aku meraound skula aku tu tah smpai bpe kali da,, hahaha! kejakunan, banyak yang da brubah, banyak pembinaan yang da dibuat, bangunan baru, pkok baru, ade kolam baru,, haihh~ tah bape taun da aku tak gi sane..ade dalam 6-7 taun kot,,last aku datang sane, mase tu ade runion kitorang dak2 darjah6, aku dianugerah pingat pelajar tercantik dalam kelas,,HOMAIGOD!! HOMYGOD!! haha..mmg klaka la,,past tak silap aku plajar lelaki yang terhensem dalam kelas tu lak samada adam syahir yang aku minat tuh, atau pon adi b, adnan, ank pnlong knn skula mse tuh,, aku pon tak pasti, sebb da lame sangat da,, hehehe.. tengah syok2 aku meround kawasan kula tuh,, sampai la aku kat kolam ikan talapia,, skali ade keling marah aku daaa.. hahaha!~ sebb aku berdiri dekat sgt ngn kolam tu,, hahaha!!~ ape ingat aku nk bnuh di kat situ? atau pon nk bakar ikn talapia die tuh? haiii~ sdap nye la haiii... hahah.. then snap punye snap aku pon blah dr situ,, tak smpat nk amek bnyk sgt pic,, adoyaii~tp mmbr2 skula rndah tetap aku crik smpai skang..oiiiiii!!~mane korang haaaaa!!!!!=)

**dialu-alukan LIKE :B

5 comments:

Amirul Elmy said...

pelajar tercantik????cehhhh!!!!~

fateen innanie said...

sy disni awak~ awk tu! guna nama jepun plak kat FB ni. cuba guna nama btul~ haissh~ awak2 sy rindu awak sgt2!~ YE MMG DIAKUI AWAK TERCANTIK~

nard deen,, said...

mirul : cte lame mirul
fateen :: rindu kan.??h0pe dpt jmpe stu hari nnti =),,takdela tyn, tu sume cte zmn budak2=)

Amirul Elmy said...

eleh,mlu knon....

nard deen,, said...

hahah..poy0osss~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...