Monday, July 19, 2010

gerai burger(^_~)

nak dijadikan cite satu malam iaitu malam semalam 
bersamaan 18 julai..
aku ngn mmber aku gi print note 
yang  belambak giler kat kedai print yang kitorang panggil 

~SERENDIT~

macam2 kes kat serindit tu..
sebab ade la pasangan kapel ni..
tersalah print la plak,.,
tersangat la malu sebab die nampak aku ketawakan die..
lalala..
do i care???
uhuuuuu~
then dengan perot yang agak menggelegak 
akibat digigit cacing ar ann..
kitorang pon singgah kat cafe mall,
then tros menuju ke gerai burger
yang dengar kabarnye tak sedap..
tp nk wat cmne an,
hidop perlu diteruskan..
eh,,nape ngan ayat aku nih??hahaha
kitorang tempah ar 2 berger
tp mmber aku lg sorg ni cam nk n cam tanak plak..
so aku cam keliru kejap kat depan gerai tu..
nak dijadikan cerite 
untuk  yang kali ke2 nye rasenye aku cakap pekataan ni,
dengan macam2 gosip,
kitorang amek port tengah2 cafe tuh 
tok kuarkan sume gosip..
sampailah 1 mase tu mamat berger tuh 'sweet' 'sweet'
kat kawasan  meje kitorang tande da siap bergernye..
kitorang pon pas2 wit atas meja
sebab sume tanak gi kat mamat tuh..
bebel punye bebel,
last2 aku yang kene..
and this is our consrvatiom..

aku :: siap da bang???
mamat tuh ::siap da dek, yang 2 ni kan??
aku :: eh?? dua ?? (kemengong-mengongan skit)

~dalam pale and aty aku pk,,eh ye ke 2?? 
bis kawan aku gi sorang tu??
tanak ke tadi??aku pon pandang blakang ke kwn2 aku tuh 
n diorang cume ketawakan aku jek

mamat tuh :: haa, kak, btol ke tak 2 ni??
btol2 ni..jangan2 salah kot kak..
aku :: eh, ye ar bang,,saya beli 3, bes tu kwn saya ade 2 tu ha..cmne ni ?
mamat tuh :: bes ni tak de pon ni ha??nk kne wat agi ar ni ??
aku :: hmm,, haaa, leh tak wat agi stu??
mamat tuh :: boleh, tapi kene tunggu jap la ea?
aku :: ha, okeh jek, nah amek duit lu

then trus aku blah ke meja aku tadik..
terus la kepoh aku cite kes kat gerai tuh tadik,
kawan aku plak tetibe jek plik an..
ne tak nye, memang die tmpah 2 jek..
dengan malu dan bengang nye
aku soh jek mmbr aku tntut wit
 

n blah dengan muke taiknye..
haha~
tengok ar..bengang tak bengang la 
kitorang mase tuh..
jalan pon da cam ketam daaaa..
senget jek tanak tnjuk muke punye pasal..

♫♬♪ ♩♭♪♫♬♪ ♩♭♪♫♬♪ ♩♭♪

~hahaha~
malu3!!!~
tobat aku tnak tngok muke dak2 beger tu agy,,
!!hahaha!!




**dialu-alukan LIKE :B

3 comments:

dhirar said...

hahah kerepek punye cte..leh wat novel novel si pembeli burger dgan keanehan yang memg aneh dan kerepek sardin

ruby said...

haha.. sengal jek tyme tue...
nasib bek muke ak abe tue tak cam...
selamat ak... hahaha..

Anonymous said...

ele..berger brepe sen jek Nard, bole la sesekali blanje huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...