Friday, July 16, 2010

sekian lama..

..hahaha..
bleh tahan gak kemengongan aku nihh..
ade ke tu pon tak reti nak wat..
adoyaii..
haishh,,
ni si mosa unye pasal la ni..
hahah..
sian die kne marah haritu..
hahaha..
** sorry honey **
well,,
hari ni dapat la aku nulis nye bende alah ni balik..
hehe..
da lame tak ngabo cite kat sini..
walaupon tade sape nak bace ruangan aku...
tak kesah ponn..
heheh,tapi aku hope sang die bace..
musti bace!!~
hahaah~sok aku nak bergerak-gerak ke changlun..
pekan yg kecik jek kat kedah ni..
tak tau la lau ade yang lagi kecik dari changlun..
heheh..
ade pc fair kat sane..
bak kate teman muke buku aku kate..
gi pc fair..wit pon fun fair..
hahah..
adoii laaaaa
jangan enjoi sangat..
well, aku da bajet kan sume perbelanjaan aku..
memandangkan akak aku pon takde lagi da kat sini..
so 
da tak de la harapan aku untok mengecek2 beliau
yang kadang2 lua jek marah sebab mintak wit die..
nak mintak kene tahan telinga ulu ar..
pas panas baru ar dapat wit tuhh..
alaaa..
cam panaskan enjin sblum drive..
heheh..
tu ar pengorbanan telinga aku..
perghh~memang tak ternilai..
heheh
***p/s *** 
to my special..
plis save ur money ok..
dunt lepak2 kuar malam jek..
noty jek keje nye..
i tak suke u kuar malam tow..
~lalalala~

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...