Tuesday, August 31, 2010

saya suke !

assalamualaikum..hai my lovely blog..
jum tengok ape aku nak bebel hari ni


Alhamdullillah..
THANK GOD,aku diberi peluang untuk teruskan berpuasa sampai lah hari yang ke 21 ni..
aku tak period lagi and harap doa aku untuk puase penuh dimakbulkan..aminn~
hik3..
sedar tak sedar lagi 9 hari jek lagi nak raye kan..
lame nye aku pose..
harap pose ku diterima..InsyaAllah...
banyak betul dugaan yang Dia berikan pada aku Ya Allah..
hmm..mungkin untuk menguji aku ...
tiada apa yang boleh aku lakukan
selain memohon keampunan dariMu, dan semoga aku dapat
selesaikan semua permasalahan aku tu..
Alhamdullillah..
kesabaran aku masih ade untuk tempuhi segala- galanya
THANK GOD again..

kalau Dia tak bagi segala ujian ni pada aku..
siapa lah aku di bumi Dia ni..
manusia yang lemah dan hina semata-mata..
walau macam mane sekalipon..
2 september semakin hampir..lusa jek harinya = hari khamis
hurraaayyyyy!!
walaupon aku tau ramai yang da balik stat 30 hb = semalam..
tapi tyme aku nak balik ni tetap terasa aku orang yg first nak balik umah..
hahahah!
mengongnye..
"walau camne sekalipon" (tah da bape banyak la aku cakap mende nih)
aku tetap heppy..lalala!! lolololo!! lululu..~~~
ngeeeee~~
well..sebabnye baju raya aku da siap..sume aku siapkan..
adela plak an..aku yang anta kat kedai, aku yang plih tdung sume..
satu kebanggaan sebab slama ni aku meleset2
kat mak aku and akak aku sebab memang tak reti nak memilih ape yang 
aku nak pakai..
bile da dipilihkan..cerewet la plak..
mak kate.."nadia amek yang ni..
aku kate.."hmm boleh mak.." (pade aku ape yang mak pilih,
tu la yang tercantik buat aku 
tapi tengok la nanti tyme aku pakai.....
"mak, ok ke ni mak??betol ni??tak klaka??"
mak aku paham sangat da ngan soalan2 wajib tu..hahaha..
sebabtu la dia ready ngn jawapan die (senyap jek)..
bila da dekat 10x aku tanye nanti baru la die jawab..
"ok la tu..mak tengok takde pon nak ketawa.."
 adoiiii..hamek kO..
gile pasrah aku ngn jawapan mak..
hahaha,,
still, aku bangga sangat tengok akak aku,
sebab die boleh plih fesyen design yang die nak..
tapi aku???haihh,,ni la masalahnye..
tak rti nak bergaya..memilih ade jek yang tak kene..
tapi,,camne pon aku memang miszz damn much la kat korang!!


**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...