Tuesday, September 14, 2010

sentiasa ingin bersama mu ( Nadiah Muhaiddin )


Siang x selama nye cerah..
Mungkin jua hujan d tgah hari..
Malam x selama nye hangat…
Mungkin jua embun yg menyelubungi diri…
Hasrat di hati INGIN SENTIASA BERSAMA
Tp terkadang aku tiada masa…
Ko pohon kemaafan dari mu..
Walau kita x dapat bersama..
Tp hati ku sering berzikir menyebut kn nama mu syg…
Telah bnyk kesilapan yg aku lakukan..
Bnyk rahsia…
Maaf sayang…
Aku tahu aku x patut memperlakukan mu sebegini…
Bukan niat ku utk menyakiti hati mu…
Aku tahu kau sedang lara ketika ini..
Maafkan abang.. sayang…
Maaf law syg terasa syok sendiri..
Maaf law syg kecik ati…
X pernah terlintas nk wt syg cm 2…
Sekali abg mnyintai nadiah muhaiddin..
Selame nye abg akn begitu syg…
Kau meminta keizinan utk menyendiri…
Ak hanya dpat mengetap gigi…
X mahu kau termakan hati..
Dengan segala perlakuan ini…
Sering memikirkan tentang mu..
Sehinggakan mesej yg di hantar pon slah nama…

Maaf syg…
Bukan niatku utk mengatakan begitu…
Kau bukan hanya sekadar kawan bagi ku..
Bah kan teman hidup ku..
Teman mati ku..
Hanya kau yg ingin ku tunggu…
X ingin ku lihat kau sedang pilu…
X ingin jua ku lihat kau berlalu…
X mungkin dapat ku menerima hakikat yg kau begitu…
Ini semua salahku…
Tidak pandai menjaga tingkah laku…
Tidak pandai menjaga hati mu…
Maaf ku pohon dari mu…
Sayaaang ku ….
Mungkin kau rasa kan
kejujuran ku..
Keikhlasan ku…
Kesetiaan ku..
Tidak memadai bagi mu…
Sedikit luka tercalar di hati ku..
Tp apakan daya ku..
Penilaian terletak di tangan mu..
Hanya kau yg dpt merasainya..
Hanya kau yg mampu menilainya..
Samada ianya baik atau sebaliknya…

Ya Allah..
Dugaan apakah yg telah kau berikan kepada aku??
Aku x sanggup utk memikul nye ya Allah..
Aku hanya insane biasa yg lemah Lagi memerlukan petunjuk mu ya Allah..
Ku pohon pada mu..
Agar kau kekal kn lah hubungan kami ini hingga dapat bersua dengan Mu ya Allah…
Hanya itu pinta ku dari Mu Tuhan sekalian alam…
Aku sangat mencintai NADIAH MUHAIDDIN
Ter sayang padanya…
Tiap masa dan ketika x pernah hati ku terlepas dari merinduinya…

MR.E

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...