Saturday, September 18, 2010

100 hari empunya cerita



Blajar..
Makan..
Tido..
Berak…
Mandi…
Tido balik…
Bangun…
Mesej…
Call..
Tup tap..
Tup tap..
Pejam celik..
Pejam celik…
Da genap 100 hari aku bersama si dia…
X sangka masa berlalu dengan begitu cepat sekali…

Waktu..
Memang kite x Nampak..
X leh rase..
Tapi ianya tetap bergerak..
Bergerak dengan cepat dan x kan berulang kembali…
Selama mana kita hidup..
Selama mana kite bernafas di dunia ni…
Waktu tetap ada…
Sering menemani kite..
Tanpa kite sedari…
Ia pergi berlalu meninggalkan kite…

Hurmmmm ( hembus nafas panjang sambil mengenangkan wajah ayu si dia )
Thanx syg..
Coz menemani abg selama 100 hari…
Adakah hubungan ni akn dpat berthan sampai ke 200 hari??
300 hari??
400 hari??
Hanya Allah saje yg tahu..
Insya Allah ianya akan berkekalan sampai bile2…
Sering kali ku berdoa pada Nya yg maha Esa…
Agar mengekalkan hubungan kami…
X pernah terlepas dari berdoa dan berharap..
Semakin hari semakin kuat hati ku berharap kepada si dia…
Bukan hanya harapan yg tipis ku ingin kn..
Tp harapan yg tinggi menggunung…
Lebih tinggi dari gunung Everest
Lebih besar dari jurang Grand Canyon
Huk3…da start mengarut da..
Ah lantak r..
Law mengarut pon..
Si dia bace gak..
Si dia pon cakap suke tgok ak cakap..
Nape ntah..
X thu r…
Maybe da berlian kot kt mulot ak ni…
Hahahaa…

1stly…
Aku nk mengucapkan
Ribuan
Jutaan
Milionan
X terkirean
Terima kasih
Kepada
Nadiah muhaiddin
Kerana
Menjaga
Mendidik
Membimbing
Membelai
Aku yg x berape nak btoi ni..
Thanx gak coz slalu
Membuat aku ketawe
Membuat aku tersenyum sendiri
( bace mesej2 si dia )
Membuat aku marah
Membuat aku jeles
Membuat aku geram
Megenalkan aku kepada erti
APA ITU CINTA SEBENAR
Hanya dengan si dia ni aku dpat merasakan nye..
Hahhaha tetibe je jiwangkan…
Ntah r geng…
She is so special to me..
Don’t know why…
Sume nye ade..
Kadang leh jadi kawan
Kadang kekasih
Kadang teman baik
Xpe la..
Ape pon..
Nadiah muhaiddin tetap aku punye..
Hanya dia saja yg aku mahu…
Just her that I need so much…

11 jun 2010
Until
18 september 2010
100 hari kite harungi bersame..
Ketawa bersama..
Menangis bersama..
Jeles bersa……
Eh x3..
Law jeles lain2…
Law majuk pon lain2…
Law aku majok..
Nnti dy pujuk…
Law dy lak majok..
Aku la yg kne pujuk..
Hik3…suke3..
Biar Nampak cm da give n take kan…
Tp cm bese la..
Aku law kne pujuk..
Mule r nk tnjuk kan EGO ckit..
Hahha sebenar nye xda pepon..
Saje je nk tgok samada dy sayang aku ke x..
Huhu padan muke dy
Tp padan muke aku gak..
Law sekali dy majok…
Memg penat la nk memujuk nye…
Kadang sampai peluh2 nak pjuk si dia ni…
Kalau akhir bulan..
Kena la aku berjage-jage ckit…
Tkot gunung berapi meletop kan..
Bese la…
Owg pompuan ni ahli astronomi..
Slalu je ziarah bulan…
Tp ape kan daye..
Hati da sayang..
Nak x nak..
Kne la pujuk si dia..
Walaupon pahit bak hempedu..
Tetap aku lakukan proses pujukan 2 ngn terbaex n lancar…
Asalkan dapat hasil nye yg akan ku telan bak madu yg baru di perah dari sepah nye…

Haa cerita plak pasal marah2 ni…
Si dia ni memg garang ckit…
Kdang law mood x brape nk baik..
Terpakse la aku melayan nye…
Tp marah2 dia pon..
Dia tetap comey..
Law dia mrah..
Aku sgt suke utk 3g..
Nnti dia akn menjeling je…
Tgok lame2 mate si dia…
Nnti mule r pipi dia bergetar2…
Da twu da..
Nk senyum tp tahan..
Hahahha klakar tgok tym 2…
Tp skali dy senyum..
Waa jatuh tros kejantanan aku ni…
Dunia jadi gelap seketika..
Aku memg cair benar ngn senyuman nye..
X bleh tgok dy senyum…
Abes runtuh iman aku…
Cter lak psal aku nye mrah ni…
Ermm 2 la kn..
Sejak kebelakangan ni..
Aku sek marah2 je..
Sian si dia…
Kena tahan je pe yg aku cakap..
Maybe da bnyak si dia makan hati ngn aku kn..
Abg mintak maaf syg…
Kdang mrah2 ayg x tentu pasal…
Mane x nye..
Kdang law ak mrah..
Dy pon nek berangin skali…
Api law tgah menyala..
Di simbah plak dengan minyak petrol…
Makin membara la..
Alaaa tp 2 sekejap je…
Nnti 10-15 minit..
Mule la masing2 merindu..
X twu r cmne style dy law rindu kan..
Law aku..
Pas gadoh ni…
Tym nk merindu ni..
Tym nk tangkap feeling..
Tym nk tangkap kaudu..
Ape lg..
Tros capai handphone aku yg x senahal handphone si dia…
Pergi ke folder ‘My Love’
Tros belek2 gambar dia..
Gambar kenangan bersama…
Sambil dengar lagu yg dia suke…
OWL CITY – VANILLA TWILIGHT
Aku paling x tahan bile tgok video yg pernah dia send kt aku..
Mesti air mata ni menggatal nk mengalir…
X reti nk dok diam langsung..
Asal tgok video je..
Mesti nk mengalir..
Asal mengalir je mesti tgah tgok video si dia..
Hik3..ske3…
Sayang iye sgt3 tow..

Assalamualaikum
Nampak x?? (tnjuk pipi)
Jerawat kite
Berangan ngan pak cik
Haha pasan (top mulut knon nye pemalu)
Ni deodorant kite yg same
Same ke??
Da nak abes
Tp ketiak kte x busuk
Cam ketiak pakcik (top idong kai 2 jari)
Pas2 si dia bagi flying kiss (comey sgt muke iye tow)

Ni la kandungan pe yg dia cakap dlm video 2…
Ntah la ek…
Memg x leh tgok muke dy la..
Mesti nak senyum…
Nak kate angau..
X jugak..
Aku ok je..
Mandi basah je…
Makan kenyang je..(siap da boncit lg ni)
Tidur pon ok je..(siap overslept lg)
Hahaha ni memg x da perkataan scientific kot..
Coz si dia penah cakap yg aku ni limited edition..
X twu r tang mane yg dia maksodkan..
Xpe…
X kisah pon…
Pe pon yg terjadi…
Dia tetap aku punye..
Dia tetap aku sayang..
Dia tetap aku cinta…
Luv u so much sayang..
Miss u so damn much…

Ya Allah..
Sempena 100 hari kami bersame…
Aku pohon pada mu…
Agar kau tetapkanlah hati kami utk bersama sehingga hari yg ke 200…
300..400…500…dan hingga ke akhir nya…
Semoga kau member kami kenikmatan cinta yg di sulami dengan hukum syarak mu…
Kau semaikanlah benih2 cinta ke dalam hati kami..
Utk kekal bersama…
Aku sgt syg pada nya ya Allah…

Your beloved one : Mr.E

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...