Friday, September 17, 2010

macam2 ade raye 2o1o ni =)

sesungguhnye
banyak perkara yang tak disangka 
yang dah berlaku raye taun nihh..
hik, hik, hik..
memang aku tak sangka banyak benda bahagia yang akan berlaku..
life, laugh, love, sad, Lol..
hehe..macam2 yang dah berlaku..
raya tahun ni aku raikan kat batu pahat kat parit sulung..
teramat seronok sebab aku semakin serasi ngan makcik2 aku..
sepupu??
bantai selamber jek la..
heheh..nak tegur, tegur la..
tanak suda..
heheh 
tapi aku??memang selamber jek la bantai..
pkcik2 aku..hmmm,,gitu la tak abes2,,sek nk menyakat jek..
aku gemOkk????
yeke??
hahah,maybe la, sekali aku beaye umak tok sedara aku,
terjumpa lak dengan penimbang berat..
adOiii..
haaaa..amek ko~~
57 kilO maaaaa!!!
hahaha,,lantak ahh..aku cmne pon yng penting si dia sayang aku..
then, raye ke 2 pon aku lek ke umah atok belah mak..
air awar 2, kota tinggi..
sampai la raye ke 4 or 5 la ase aku..
then 
16 hb..eik yang lame kott aku tunggu n rancang..
berkerja sambil beraya di umah si dia..
malu memang malu..
sesampai jek nenek die da ade kat umah tu..
ermm,,ade la bengang nye sikit.adoii..hik3..
time nk mkn lak syida, adek secnd last sidia kacau aku..
adussss..malu sudaaaa~
then die ikut aku balik singgah sekali beraya kat umah mmbr yg kat
sri lalang..memang beshh~
then balik mmbr aku tu la yang antar..
creadit to my friendship for eva..siti nur aina!!~
smpai la ari ni..
thnks sayang..
hope this situation will be for eva in our relationship..
aaameeenn~

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...