Thursday, September 16, 2010

journey to Kluang with a spontanious vacation

15 n 16 September 2010..
Tarikh keramat buat aku dan si dia

Rasa mcm sekejap je dapat bersua bersama si dia…
Walaupon sekejap..
Tp mcm2 ada…
Senyum..
Ketawe…
Bergurau..
Bergaduh…
Marah-marah…
Jeles…
Sume nye ade..
Cukup pakej…
Spontaneous vacation yg best sgt3..
X sangka leh dtg umah si dia…
Padahal mule nye just nk tgok2 je..
Nk survey rumah..
Nnti nk hantar pinangan da twu jalan nye..
Tup..tup…
Tetibe mak dy soh masok lak..
Adoyai..
Berdebar trus ati ni..
Jantung berdegup laju…
Hahahha..
Da mcm nmpk hantu da…
Tp tym da nk maghrib da…
Solat asar pon blom…
Relax dlu la..
Pas maghrib bru dtg…
Hahha mase nk g umah dy 2…
Hati punye la x keruan…
Dlm kepale sek nk setting ayat je..
Pe r yg aku nk bual ngn mak n abah si dia nnti kn..
Hahahahah klakar je.
Nasib bek da adi..
Law x..
Alamatnye membatu je r ak kt umah dia…
Pas dtg 2…
Bual2 cm bese ngn abah..
Pas 2 mak ajak makan..
Ketupat nona…
Kuah lodeh…
Sambal kacang…
Rendang..
Terbaek la mak masak…
Mak pon ok je lyan aku..
Mak senang senyum…
Berbunga hati aku tgok mak leh bual n gurau…
Pas nak balik 2…
Abah teman kuar skali..
Saje je nk amek ati abah..
Ajak bual pasal kolam ikan…
Sebab kt dlm umah tadi aku kurang berbual ngn abah…
Alhamdulilah abah bg respon yg baik…
Walaupun x sebaik layanan yg abah bg pada abg Fuad (bakal suami kak wani)
Hurmm xpe la..
Maybe abah da kenal dy lame kot…
Ade gak ase jeles tgok abah bual mesra ngn dy..
Hurmmmm…
Sebelom nak balik 2…
Sempat lagi dating kt dpan pagar rumah jap..
Thanx to adi cz memahami hati org yg sedang bercinta…
Lame gak berbual…
Sempat amek gambar lagi..

Bukti aku penah smpy ke umah cik muhaiddin..
Sebenarnye x rancang pon nak g umah si dia..
Takot punye pasal la kan..
Tp adi ckp slambe je..
Aku pon langgar r..
Padahal dlm hati..
Takot2 berani je…
Tym 2 ase cm berat sgt nk tgglkan umah si dia…
Nmpk benar cahaya kerinduan dari mata si dia…
Tp apa kan daya..
Hubungan yg blom sah lagi membataskan pergaulan kami…
Aku balik dengan membawa hati yg sarat dengan kerinduan…

16 September 2010..
Jumpe kt Bandar…
Kluang parade…
Abg minx map marah2 ayg…
Abg memg x ske menunggu lame…
Angin abg pon x brape baik…
Penat kot…
Coz pagi2 lagi da bangun…
Hurmm tgok wayang cter madu 4…
Suke tgok ayg ketawe…
Terserlah keayuan di muke ayg…
Senyuman menawan dengan pipi yg da kembang..
Hik3..
Pas 2 g bas stand..
Lunch same2…
Menu yg same..
Nasi goreng cili padi letak ayam…
Teh o ais…
Abg minx maap wt ayg nanges tym makan…
Pas makan 2 tros je bli tiket utk ke batu pahat…
Rindu nye pada iye…
Aku tros balik dengan hati yg berat..
Hati yg penuh dengan rindu…
Rindu di hati siapa yg tahu…
Hanya yg maha Esa saje dpt merasai betapa rindunya aku terhadap si dia…

Ya Allah…
Mengapa kau beri kerinduan ini padaku…
Aku x sanggup utk menahan nye…
Sungguh berat hati ku utk menahan kerinduan yg telah kau berikan ini…
Ya Allah..
Aku sgt syg padanya…
Ku harap kau dapat menjaga hubungan kami..
Hingga ke akhir nye…
Hanya kau tempat aku mengadu…
Hanya pada mu aku merindu…
Ya Allah…
Kau kuat kan lah hati kami utk sentiasa bersatu…
Hanya dia yg ku mahu…
Hanya dia yg ku perlu…
Semoga hubungan ini mendapat tempat yg suci di sisi mu….

Posted by : Mr.E

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...