Friday, September 17, 2010

Kerinduan bertandang x kira masa

hati ku sayu pabila mengenangkan wajah mu...
seringkali ku belek potret mu di telefon bimbit ku...
entah mengapa ini semua berlaku...
mungkin kerinduan yg dtg bertandang xdpat sangkalkan...
bukan nye lame pon...
padahal bru je smlm dpat bersua brsama si dia...
jalan bersama...
ketawa bersama...
makan bersama...
rasa mcm skjap je...
kadang aku terfikir..
ape la yg bakal terjadi pada 15 n 16 September 2011 nnti..
tarikh yg sama...
waktu yg sama...
adakah kita dpat merasakan kebahagiaan yg kita kecapi semalam..
bahagiakah kita pada mase 2???
ya atau tidak???
sume nye bergantung pada takdir yg telah di tetap kan oleh yg maha Esa...
ya Allah..semoga kau kekalkanlah hubungan kami..
 aku sgt syg padanya...
x mahu dia berjauhan dari ku...
x mahu dia terpisah dari ku...
biar jauh dari mata...
biar jauh dari jarak nye...
asalkan dekat di hati...
biar sampai mati..

tapi kenapa mcm ni ek??
asal bangun tido je...
mesti tros cri enset dlu...
nk tgok smada si dia ingat ak x law pon aku tgah tido...
hahaha ni r yg d nama kan SUPER ANGAU...
tp xpe r..
angau pn ngn dia je...
bukan ngn org len pon kn...
hurmm mane x nye...
ak masih terngiang2 kn 
suara nya..
lirikan mata nya..
senyuman nya..
kemanjaan nya...
aku paling suke tym part lepas makan...
'sayang abang x?'
'sayaaaang'
-si dia menjawab dengan situasi mulut yg muncung yg menampakkan kemanjaan di seri wajah nye yg ayu 2....
suke sgt si dia jawab macam 2...
cam nk tanye banyak2 kali je tow...
tp dlm kemanjaan 2..
aku twu dia sedang pilu...
terluka dengan sikap ku yg x menentu...
air mata mengalir tym makan...
kesian sgt tgok dia tym 2...
abg twu 2 memg silap abg...
memg slah abg..
xpernah nk faham dia...
100000000 kemaafan abg pohon...
aku ni memg x patut betoi..
patot nye tym jmpe 2..
chill la..
jgn kje nk angin je..
ni x..
tgah jmpe pon nk wt hal...
hurmmm thanx to si dia..
cz slalu meng'ignore'kan sikap ak yg mengong ni...
'dah3,,kte x yah salahkan sesape ye'
thanx syg cz memahami abg...

tapi kenape ek..
ak slalu termenung jauh memikirkan..
kenape baru sekarang ak rase cmni..
aku rase bahagia sgt...
happy sgt..
dengan yg sebelom2 ni..
aku x pernah nk merasakan cm ni...
kenape ngn si dia ni cm len je...
agak nye dia memg jodoh aku kot..
amEeEeEeeEEeEEeeeen....
semoga btoi lah dia jodoh aku...
x sggop dah nk hilang si dia ni...

ckop r terpisah jauh dengan jarak..
2 pon da ckop menyiksa jiwa aku ni...

ya Allah..
biarlah dia yg menjadi pengakhir bagi zaman bujang ku...
biarlah dia yg menjadi pelengkap hidupku...
biarlah dia yg menjadi suri di hatiku...
biarlah dia yg menjadi peneman hidup dan mati ku...

Posted by : Mr.E

**dialu-alukan LIKE :B
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...