Sunday, November 7, 2010

cerita tentang tOilet =_='




* sekadar hiasan..actually, kelaka lau ade tandas ni..
rase cam ade orang nak makan pnggung kite plak :))

okeyh, forget it..aku nak cite sal toilet ni weyhh!!
haha..emo plak..
tandas mane yg korang suke??

. duduk?? 
 . cangkung??

aku suke yang cangkung, tapi ade satu masalah jek..sebab flush die tu ha..
dari dulu sampai sekarang , macam2 boleh terbayang dengan flush die tu..
sebab die ade tali n bejuntai kan.. cam HANTU PENGGAL la plak..
*sngguh berterpengaruh +_+"

*okeyh, tipu, just my imagination.. =_="

FUHH!! takot kan?? that y sampai skang aku da terbiase.. selesai keje kat toilet tu..siap2, then get ready nak klua pegang tali flush toilet tu kat tangan kiri, okeyh, tangan kanan plak pegang kunci pintu toilet tu..serentak aku tarik flush, mase yang same gak lah aku bukak pintu..hahah..bagi aku, bunyik air bile tarik flush tu..
PERGHHH!! SERAAAMMM!!!

acctually, satu lagu cerita yang aku nak kongsi, and tu BUKAN CERITA PASAL AKU.. pasal toilet gak..tapi memang kesian..aku share cite ni bagi sape2 yang amek berat jek okeyh..
cekedaut!!~daut~daut~daut~~**begema sbb dlm toilet :))

   

*okeyhh, aku pon ketaq gg tngok..


Secara
amnya, tandas terdiri daripada 2 jenis iaitu tandas cangkung dan juga tandas duduk. Di antara dua jenis tandas ini, tandas cangkung lebih selamat dan bersih jika di bandingkan dengan tandas duduk. Kebanyakan tandas awam mempunyai bilangan tandas duduk yang lebih banyak.
Di
sebabkan waswas, ramai orang terpaksa naik dan mencangkung (bertenggek) di atas mangkuk tandas duduk untuk mengelakkan daripada terkena bibir mangkuk tandas yang dirasakan kotor. Walaubagaimanapun, tindakan ini sebenarnya mengundang bahaya. Kenapa bahaya?

Sebabnya:
Sekiranya mangkuk tandas tersebut pecah, anda berkemungkinan besar mendapat kecederaan yang serius. Seperti kes yang berlaku dalam gambar-gambar ini. Gadis ini mendapat kecelakaan semasa cuba mencangkung di atas tandas duduk.

*otomatik longlai gg aku nk ngunyah kopok ni +_+"

*ingt aku tak takot ke??tangan aku sejuk kot nak naip nihh~ =_="


 camtu la citenye.. mybe mase die nak cangkung tu toilet tu pecah or what eva..then, terkena kat punggung die.. 
  conclusion :: it's ur choice :)  




... the only me ...

**dialu-alukan LIKE :B

4 comments:

budo0ock smalL~~ said...

oooiiiiitttt....geli seyhhh...x sggp ak nk tgk...

nard deen,, said...

da tengok bru ckp tak snggup??haha..

azura samsuddin said...

tgk keadaan, kalo kat 'situ' xde yg duduk g lah yg cangkuk hehehe

nard deen,, said...

cgkung lagi bes kot sbnrnye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...