Sunday, November 7, 2010

rindu kat ko wahai katOn !


                        

okeyhh..enough katOn2 skelian..
hadOoii.. da cukup menggambarkan yang aku tersangat2 la
BOSAN
.
.
.
.

homygod!! tak tau gile dah ni nak watpe..
tapi tengok la kat atas tu..
ni la budak sewel yang comel *perasan di situhh*
takde keja dah nak wat..
meng'edit' pict tah pape..
heheh..
acctually aku memang suke dengan cendawan..
comel kan? boleh la plak die tumbuh kat ostel aku..
*sangat burok ye ostel aku bile tengok ayat tuh..
BERCENDAWAN SUDAA..
.
.
.
.
STOP IT..
aku bukan nak cite sal tu semenanya..
korang ingat tak satu katun??
aku rindu gile kot kat katun tuh,,hehe..
muzik die, sume aku sume..hehehe


haaaa!!~
kenal tak katon ni??
YOKIES
katun telor..hahah..
kalka gile..tempat tinggal die tu la, kat bawah cendawan tuhh..
heheh..pelik..tapi memang tu la tempat tinggal die..

Animasi Yokies merupakan antara siri animasi oleh Eurofine (M) Sdn Bhd yang terawal muncul di kaca televisyen kita dibawakan oleh RTM pada September 1997Bermula Februari 1998, siri Yokies telah disiarkan di TV kabel Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz sebagai kempen promosi. Animasi Yokies turut dialih bahasa dan disiarkan secara internasional ke Selatan Asia,Timur Tengah dan US. Korang mesti telah tengok animasi ni yang mempunyai telatah tersendiri setiap karektar yang dihasilkan. Setiap episod memberi pelbagai pengajaran disamping membuatkan kita ketawa.

lame da kan katun ni?? rasenye mase aku skola rendah dulu kot kan??
kalau 1997.. maknenye mase aku darjah 1 kot..
rindu kat family yokies ni 




... the only me ...

**dialu-alukan LIKE :B

2 comments:

Shahazrin Saharudin said...

ada gak tengok dulu.. ermm 1997??? tingkatan 2..hehehe

nard deen,, said...

hehe..so skarang???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...