Saturday, November 27, 2010

pervert! bunguk punye laki!!

salam semua!!


hari ni tanak marah-marah taw
cume nak kungsi pengalamn siket pasal PERVET!..
hari ni kite nak cakap benda yang jadik kat kite semalam
[ bape banyak hari ni ha?! T_T ]
and maybe ade berlaku jugak kat korang suatu hari nanti ataupon da berlaku la kot kan :)
hari ni nak cakap ape makne PERVET tu..sekaligus kite nak cite sal pengalaman kite semalam..
[ benti cakap HARI NI la sipot +_+ *okeh2.. sory! sory! ]
okeh, geram sangat taw semalam!! 
tau tak.. macam nak tumbuk orang jek dari malam semalam sampai la agi ni..
 
 [ hamek kaw! hamek agy! hamek! hamek! hamek! hamek smpai pengsan!! ]
[ oii! ckp tanak marah-marah tadik?? T_T.. sory korang.. ]

banyak nye pendahuluan awak ni.. POTONG MARKAH! [ bunguk sungguh :p ]
okeyh, semenanya sajek je nak epykan diri 
ni ceritanya..
~pada suatu hari..tersebutlah kisah seorang budak yang cute.. [ diam la kau! ]
okeh! stop2!
semalam pas buhsan merabunkan mate kite dengan bace buku, kite pon on9 la kejab..
bukak ym INCIK MOSS.. then bukak ym kite la plak..
buhsan lagi, kite bukak fesbuk yangtersenta tu..
buhsan lagi, then kite bukak la CHAT ROOM..
masuk ke negeri aku-JOHOR-tembak mane2 room-ROOM3- [ akceli selalu masuk room ni, kawasan mersing n kota tggi  ]
then die cakap room da penuh, ngan buhsan tahap lembu, 
kite pon patah balek, bukak ROOM2 [ muar,bp n kawasan2 kat sane kalau tak silap aku ]..
takde orang kat ROOM2.. yang kite nampak cume orang daftar masok, tapi takde topik pon
macam selalu kite dok ngadap kat ROOM3..then, tetibe ramai la plak menegor kite LUAR DARI CHAT ROOM..
korang tau tak? sume yang menegor tu LAKI.. 
 and SEMUA LAKI PERVERT!!.. ..
asek merequest kan diri diorang untuk benda LUCAH!.. [ bangang! bangang! ]
aku pon stat la ceramah aku.. suh tobat la sume.. 
pahtu aku tros ignore diorang sume yang jadik yang PELUCAH TEGAR tuh!
haaa!! geram nih! geram nih! *pe ktawa2??lempang nak?? [ bunguk, marah gile, haha! ]
sampai la tinggal satu ym yang nmpak macam ok.. rupe2 nye..perghh!!! panas jek ati kita tow korang!
ade ke die boleh maki-maki kite sebab tanak bukak wc..
die cakap tu la tujuan ym, nak berkenalan, nak ber wc..

aku balas camni ha lebih kurang..
" awak sape yang saya nak tnjuk2 muke saya pulak, da la chating kat sini jek kot, saya tak knal pon awk "
then die buleh balas..
" blah la ko, sengal! bangang! bodoh! harap je blaja tinggi-tinggi, tapi bangang! "
arghhhhhhhhhhhhh!! aku teros cakap.. " aii, knape pulak ko [ bahasa bertuka sudaa ] ni.. aku tau la, aku ada hak sebagai pengguna, so terpulang aku ar nak gune ape, tak semestinya ape yang die sediakan aku kena guna.. nampak sangat kat sini siapa yang bangang! ... [ amek sebijik penangan dari aku ]..
haaaa..geram sangat!!..
okeyh. STOP.. sampai sini jek..heheh.. lega skit.. 


.. thanks bagi yg sudi membace :),sila tinggalkan komen korang berikutan tindakan kite tu :) wassalam~

**dialu-alukan LIKE :B

1 comments:

Anonymous said...

This question must have been asked for a great many times, but you need to think of it over and over agin so that you can
create some accessible ideas for you to wisely learn it.

Grammar and vocabulary quizzes generally consist of a sentence
with a missing word. According to time you will observe,
after doing exercises from various websites you grammatical skill has developed a lot.



my page :: cach hoc tieng anh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...