Friday, November 26, 2010

mamat DESPERADO ??

salam semua!!..


akceli pekataan DESPERADO tu kite dapat dari incik Moss 
[ pkwe kite la tu, +_+..nape korang tak tau ni??nape?nape?*telebeh sudaa ]..
haha.. tu la first time kite dapat perkataan tu.. then, teros 
cek cek dalam kamus dwibahasa bagi mengetahui maknenye..
[ bunguk-bunguk!! T_T ]
asalnye pekataan tu diamek dari DESPERATE
tau tak knape incik Moss tetibe cakap cenggituh tu??



 sebab dari semalam aku dihantui dikacau oleh sorang mamat ni..
nape la mase aku nak berdating kat inbox fon la ko datang nak mengacau alam~
[ pe la yang dibebel oleh minah ini =_=" ]
semalam aku tak layan..
tak sangka plak die bagi mesej mlm ni..
mari kite tengok sesame eyhh??
* tangan melambai2 lagaknye macam nga tahan bas plak!*

:: mamat DESPERADO ::
salam, Lisa ke ni??

:: kite cakap ::
bukan..

:: mamat DESPERADO ::
so, sape ni kalau bukan Lisa? hurmm,, Lisa,, M***l la ni..

 :: kite cakap :: 
maaf ya, awak da salah nombol nombor
[ kite mmg tekenal dgn kesopanan dan kesusilaan +_+" ]

:: mamat DESPERADO ::
Awak Lisa kan,, nape tak ngaku Lis??

haha..tau tak pe aku jawab pastuh??
jeng! jeng! jeng!
* baju aku mula nak tekoyak, badan aku stat keijau-ijauan*
[ bunguk sungguh! sipot la, cepat2 ] haha

_

_

_

_

_

_

_

_

:: kite cakap :: 
Eh, awak ni nak saya cakap camne lagi ha?? kang saya cakap 
awak gila kang marah la plak, 
nak saya soh bf [ maknenye BOY FRIEND ye bagi yang tak tau ] saya ( incik Moss )
sound  awak ke??

and mesej terakhir dari.....

:: mamat DESPERADO ::
 hurmm, key lah,, da Lisa cakap macam tu,, salam..

see?? maseh lagi tak berptus asa.. why?? **pengssaaann!!
tah sape2 tah.. nombol nombor kedah la plak tu T_T








thanks bagi yang sudi membaca, sila tinggalkan komen korang berikutan cerita dalam entry ni :).. wassalam~


**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...