Wednesday, November 3, 2010

rumah hantu yang jahat!

okey kawan2.. memula aku nak mntak maap sangat2..
buat *ruby yang tah bape kali tanya kat aku mane cite tentang rumah hantu yang kite lawat semalam..


hehe..bagi orang2 dewasa.. okeh, *dewasa ke??*
ni la tiketnye..just for
*asma, *ain, *ruby, and *aku..
ingat nak amek pict reramai sume, tapi..
adoii..terlalu ramai, malu saye tow!


okeyh, sempat amek pict sebelom masok..
tu jek yang dapat..heheh..
well masok kene pakai group, so kitorang 4 orang jek..
well dat y sangat takot okeyh, 
padahal 2 khemah jek kot die pakai, terlalu la kecik.. tak tau la pe yang takot sngat tuhh..
maybe mind setting kot.. adoii!!

memangdangkan masuk dalam takleh amek pict and takot hantu2 tu kantoi kan.. so simapn jek la fon kat kocek.. saket jek aty dengan...

.::: antu first :::. 
berjubah, berlitup sekali dengan kepala.. well, sangat tinggi dari kitorang especially *ain*... die bertongkat... gerak pelan gile.. sentesa pegang pintu untuk stage seterusnya... sentesa cobe nak dekat ngan kitorang

well, ngan hantu ni la memang sangat2 takot and geram okeyhh.. lau mind setting aku dari lua nak act selamber, da lame aku lempar tongkat die kat luar orang jaga tiket tu, then pijak kaki die kuat2 okey!!!..
p/s** saat ni *ruby* sentesa pelok aku keyh... haha..
ngan antu ni la klaka sangat sebab lame gile kitorang kt situ.. sampai penjaga tiket selak khemah, then suh hantu tu lepaskan kitorang..hahaha, 
then hantu yang sengal tu angguk jek.. biOl tol la.. aduhh! 

.::: hantu seterusnya :::.
tah.. ingat aku tau?? *ruby* da gile pelok aku.. then ktorang just tnduk bawah sambil lari..
hahah.. bayangkanla camne orang kene pelok berlari.. hahah.. 
cam kure2 kot..

by the way.. sian sangat ngan kawan aku, *ruby* sebab kelua jek die terus nanges... hehe.. klaka la..
secara otomatik kitorang ade Parkinson kejap!!
kesian tol.. agak lame la jugak aku ade penyakit tu.. hahha..


well, pict *ain* jek yang dapat amek sebab kitorang rushing takot balek lambat sangat..
actually, memang moment malam semalam tu best ar sangat korang..
haha.. aksi *ruby* yang paling tak tahan..
memang gelak smpai rini bile teringat!!
hahaha..


 ... the only me ...



**dialu-alukan LIKE :B

2 comments:

budo0ock smalL~~ said...

lau la ku tau....aknku tangkap gambar semasa nadiah dipel00ookk oleh.....ruby...huhu....pak kan je hanset ak x bercamera...maklumla hanset 10 sen haha...

nard deen,, said...

naset 10sen lagi antik weyhh..bukan stakat amek gmbar..bleh zoom sampai kedepan tu aku ase..
hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...