Wednesday, November 3, 2010

~1St GA dr NUSHA~





bila aku on9 pagi2 (agak2 kul 12.04 pm, pagi ke??hahah)..

tetiba aku nampak kawan aku update die punya blog.. 
it's a contest dari NUSHA n tengok la 1st GA die..



hahahah..comel kan?? n GA ni sempena umurnya nak 22 tahun.. tapi aku wat da terlambat kot.. da lepas kot  kan cik Nusha.. i'm sorry.. hik3------
 n syarat2 nye sangat la simple..
cume buat...

1) wajibul follow cik Nusha ni..





2) mesti postkan entry dgn tajuk "1st GA dr NUSHA" , n korang kena letak GA monyet tu dan linkkan kpd cik Nusha okay!!

3)and jgn lpe letak kat side bar n link jga

4)bila dh join,jgn lpe gtau sykat die supaya snng die nak jenguk t
5)korang kena tag org len jugak at least 2 org

tarikh tutup 8 November ni tow!! 
klik sini cepat2 
bagi sape2 yang nak masuk contest ni..
actually, aku pon da lambat kot semenanya..haihh~!

and mangsanya tag aku adelah .. 


haha, sory sebab tag korang..actually sebab name korang same..heheh
n sebab aku dapat idea from my frenship..fateen inanie..

n hadiahnye lumayan jugak!.. so cepat2 la..

Tpup rm30 dan special gift dr Nusha




Tpup rm10 dan special gift dr Nusha

5x special gift kpd yg bertuah!!

selamat mencuba semua!!


... the only me ...

**dialu-alukan LIKE :B
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...