Thursday, November 25, 2010

* sila keluarkan otak anda!

hari ni saya nak cerita pasal otak saya.. ** sambil berdiri ngadap penonton-penonton pembaca-pembaca yang sudi membaca entry kali ni.. ye la..sape la nak singgah sini kan *tetibe bederai2 airmata!!*..
adoii la.. knape ngan otak aku?? otak saya ade limit untuk sumbat maklumat.. once die da penoh, saya mau  keluarkan otak tersebot and letak kat dalam ais okeyh..

 
NAUZUBILLAH!!
knape macam ni.. bayang kan la, first paper, soalan cam pe jek..
rase nak kluarkan otak kejap baling kat pemeriksa.. soh die anta kat lecture and key in siket data data T_T..
stop it.. *pesal plak pemeriksa jadik mangsa??? =_="


ye pembaca2 sekelian alam..
(banyak la sangat yang nak bace..petuihh!)
ni la peaper nye..tp ni bekurun punye sem.. 

selepas amek exam ni anda mesti akan terkena effect-efect tersebot ::
 (mesti2!!*smbil tangan digenggam kuat2 cam nk tumbuk org gituh*)


. pandangan anda kabur
. alam terasa gelap
. muke anda macam bangunan nak runtoh
. kaki semot-semot api
. perjalanan dirasakan amat la lmbat sampai kat belakang bederet tunggu anda nak kluar *okeyh,tipu +_+
. rase malas nak becakap
. rase pening pening lalat nak pengsan, then ade prince charming smbut korang +_+..
.bile nek bas, ke bilik korang, rase bas tu pakai 1 tayar jek.. 
sungguh sipot !!


okeyh.. rase rase nye tu jek kot effect yang akan anda anda semua dapat bila amek paper tersebot..
sekian kaji cuaca pada hari ni.. diharap saya tidak mengulang paper tersebot untok sem depan..* sambil angkat angkat sepanduk*




... the only me ...

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...