Thursday, November 25, 2010

saya tidak berlari setempat~

salam.. hai sume sume!!
pesal heppy semacam jek ni ha??
tah, ne saya tau,,, abes nape cam heppy jek tuh??,, mane? mane?
eh! eh! eh! dah la tu.. hehe..
[ lmbt tol ko cite sipott ]
sangat gumbira dengan template yang baru..
cerita dari dalam tanah..
hehehe.. ade ape dalam tanah??
ade saya.. saya kembali gak ke tanah bila tiba masanye..
heeeee..ape ni cakap camni nihh..
orang nak cakap pasal template baru la..
akceli, saya suda merangkak rangkak ke alam baru.. hehe..
jangan takot.. saya takkan berlari, sebab saya tau, bila saya berlari kang..
habis tiap2 hari mau ditukar background blog ni ha..
sape nak jawab bila orang tanye " nape spek mate anda tebal sliding door?? "
[ haha!! bunguk bunguk ]
hahah..merepek tol la tangan ni..
di sini saya nak ucapkan..

 " SHELAMAT DATANG KE DUNIA BARU SHAYE, SHEMOGA ANDA BAHGIA 
HINGGA KE ANAK CUHCU "
[ sebut dgn cara kepelat-pelatan  huruf 'S' ]

*weyhh! yang blakang tu bukan la..adoi..tak de kaitan! +_+






... the only me ...

**dialu-alukan LIKE :B
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...