Friday, November 5, 2010

what?? follower??!!

hari ni.. saat ni.. jam ni.. mase ni..
gile bosan aku rase.. adoii la..
aku tak tau kot nak wat pe skang..
kot hati aku skang ni..
nak jek aku kua jalan2 gi mane2..
tengok dunia lua..but2!!!
BANJIR kot kat kedah..
nak nyelam ke ape?? nek bot? sampan? kenu?
*wOi!, pe la aku merepek ni weyhh.. nek kenu la plak..


hahah.. skali nampak blog yang ade gile blambak follower die..
aku tak follow die pon..takde bende menarik kot..
tak kenal lagipon~ =_='
4000 lebih tak silap aku..
well?? perlu ke tu sume?
ape tujuan die berbloger??
popularitii??
bored?
tension?
ape??.. masing2 ade sebab sendiri, tapi tahla..
macam2 aku fikir.. 
aku plak.. rase tenang ngn blog aku skang.. sejuk mata..hahah
mak abah ade, pakwe aku pon ade.. heheh..
well.. lOve ya~

  

bosan?? ni la tempat untOk aku nak sembOr2..
sampai temuntah pon, sukati aku la, blog aku kot..
*wehh pesal ni, emo plak..*
hahha.. FOLLOWER memang tak penting bagi aku..
yang penting semburan aku kene tepat kat blOg aku..
bukan kene kat orang..
okeyhh..
am I right ????





... the Only me ...

**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...