Wednesday, December 22, 2010

ape pendapat korang bila jumpe pompuan camni??

salam semua
nak tanya sikit.. ape pendapat anda-anda semua bila nampak atau jumpa pempuan camni?? hmm?? siap buat video.. letak kat you tube!! bia gempak! bia semua orang tau yang diorang ni tengah perbodoh-bodohkan.. ape nak jadik ngan diorang.. same-same lah kite doakan diorang supaya dapat hidayah and jalan yang lebih baik.. yelah, ape lagi yang boleh saya, anda-anda semua buat.. saya pon bukan baik sangat, at least takdelah saya sendakan agama saya sendiri.. Nauzubillah :B



boleh lah kite kongsi sesame video yang saya dapat dari satu laman web.. and kat bawah ni ade komen-komen yang agak panas la jugak! ^_^

*

*

*

*

*

*

*

dan ini lagi..



baeklah, sekian saje, renung-renungkan dan selamat beramal ^_^
same-samelah kite ingat mengingatkan :)



**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...