Thursday, December 23, 2010

buah tangan dari pakistan, korang ade??

salam semua!!
haksz! haksz! haksz!
bukan nak belagak, cuma nak kongsi something dengan pembaca-pembaca saya jek :)
okeyh, mende ni saya dapat petang tadik..

mood petang tadik :: suam-suam kuku, sambil tengok cite SERIBU KALI CINTA EPISOD LAST..* masakan saya mau ketinggalan dongg!
perasaan :: sangat-sangat lah teruja!, sambil pikirkan keadaan MR.E di KL nun jauh di sane..huh~

sedang aku tengok2 cite yang mengayat ati padahal da apal sangat da jalan cerita melayu ni, bila sekali da terantok nak kene terantok lagi sekali baru ladie ingat balik.. haa! kalau korang tak caya, korang tengok la cerite yang memula ade exident ke, terantok ke, nanti akhir skali, lepas terantok balik, haa!, baru la orang tuh ingat balik.. haa! ni la melayu kita! ahass! bebel la plak..

okeh,okeh! pastu kan, tetibe jek kat tepi pagar kat luar yang memisahkan antara rumah aku dengan orang sebelah..* macam la korang tak penah tau kan.. T_T.. tetiba orang sebelah panggil..

orang tersebut :: MUHAIDDIN!! MUHAIDDIN!! - - - - - - - senyap kejap - - - - - - - MUHAIDDIN!! MUHAIDDIN!!
my daddy :: *tekejot beruk~gelabah, pandang kiri kanan, cam tak tau nak wat pe..haha!terus abah keluar~~
orang tersebut dan my daddy :: bla~bla~bla~bla..*tak tau ape diorang bebual kat luar*

then bila abah masuk, abah bawak ini.. REZEKI! REZEKI! jeng! jeng! jeng!


tak tau la saya kuih pe namanya ni.. semenanya ape yang saya harapkan adelah cappati!! hahaha.. orang sebelah rumah aku buat cappati memang lah sedapp sangat!!!
okeyh! okeyh! dah! cukup.. apepon, bersyukur sesangat-sangat.. then buah u tak tau gak buah ape, tapi asenye bukan buah kot.. camne ek nak cakap.. wall nut kot.. A.K.A kacang dinding! hehe..dapat jek, aku terus ketuk tah bape ribu kali la gak nye kat dinding.. well, tak dapat gak nak pecah.. waaaa!!! geram! geram! 

my daddy cakap takleh ketuk-ketuk kat dinding.. tap kene pakai ANAK LESUNG.. 
YIPPIEEEE!!! dapat pon bukak!!
TADAAA!!!!


tu la isinya..
hehe..rase nye sedap sesangat! sangat penuh dengan lemak-lemak yang boleh membuatkan perot korang tumbuh selapis lagi lemak.. haha..

camane saya boleh dapat makanan ni??
orang sebelah la bagi.. ishh! kan da cite da tadik

camane die plak bleh dapat makanan ni??
sebab diorang tu orang PAKISTAN laa..

hehe..
okeyh, time to eat :)
salaaaamualaikum!


**dialu-alukan LIKE :B

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...